Content is King – en jij bent de ongekroonde koning(in) van de strategie achter die content. Bij funda helpen we consumenten met goede verhalen die hen verder helpen in het maken van belangrijke beslissingen. Van een handige checklist voor de Belastingaangifte tot een achtergrondverhaal over hoe je met een verbouwing de waarde verhoogt van je huis of een YouTube-serie over kopen in een oververhitte markt: als Senior Content Marketeer ben je de drijvende – zeg maar turbo – kracht –achter de ontwikkeling van deze content.
Aan de hand van jouw zelfontwikkelde contentstrategie bouw je aan een stevige basis voor kwalitatieve en onderscheidende content. En nu we ons naast kopers en verkopers ook gaan richten op huiseigenaren, ligt er voor jou een mooie kans om dat stukje contentstrategie helemaal naar eigen inzicht aan te pakken.
Jouw week
Je begint elke dag met een korte kick-off met jouw team Consument. Naast het ontwikkelen van contentstrategie voor huiseigenaren werk je veel samen met onze Content Manager om nieuwe artikelen en andere vormen content te bedenken. Deze week zijn jullie druk in de weer om samen een nieuw YouTube-format te ontwikkelen voor huiseigenaren. Op donderdag presenteer je tijdens Demo Day de resultaten van jullie laatste project: een meer holistische customer journey met content die precies op de juiste plek op het juiste moment bij de consument aangeboden wordt. Tussen de bedrijven door werk je aan het definiëren van KPI’s, duik je in SEO-strategie en heb je een meeting staan met collega’s van Product om te ontdekken hoe product en content elkaar kunnen versterken. Op vrijdag blijf je nog even hangen voor de Friday-drinks op kantoor. Is het al maandag?
Jouw baan in vogelvlucht
Jouw profiel
Jouw team
Ze noemen zichzelf niet voor niets een van de leukste teams binnen funda: bij Team Consument draait het allemaal om funda-zoekers, verkopers en huiseigenaren, oftewel: de consument. Je werkt met Meryl (jouw Team Lead), Lisa (Senior Product Marketeer) en Erik (Senior Marketing Automation Specialist). Een goede Social Media Specialist zoeken we nog. Ken jij niet iemand? Meryl: ‘Funda mag wel groots zijn – we behoren tot de top 5-websites van Nederland – maar binnen de organisatie kent iedereen elkaar. Je komt te werken binnen een klein team, waar de lijnen kort zijn en je veel verantwoordelijk krijgt.’
Dealmakers
Deal breakers
Wij bieden
Funda biedt jou een van de meest uitdagende banen binnen jouw vakgebied. Op een geweldig kantoor in hartje Amsterdam, met ons eigen fundaplein en vrij uitzicht op het IJ. Je bent er binnen twee tramhaltes vanaf Amsterdam CS, oftewel: 5 minuten fietsen of 15 minuten lopen. Het is maar net waar je zin in hebt.
Je werkt samen met ruim 130 (internationale) knappe koppen die ervoor zorgen dat jij je direct thuis voelt (zelfs nu we nog deels thuiswerken). Logischerwijs zorgen wij goed voor onze talenten en dus ook voor jou. Kom je bij ons werken, dan bieden we je:
Interesse?
Bij funda houden we van snel schakelen. Daarom kun je de volgende procedure verwachten:
Je solliciteert
Dat doe je door je cv inclusief sollicitatiebrief (of video) via de solliciteerbutton in te sturen.
Hoera!
Door naar de volgende ronde? Dan krijg je van een van onze recruiters een uitnodiging voor een telefonische screening.
En dan...
Als je positief door de telefonische screening heen bent gekomen, plannen we zo snel mogelijk een eerste sollicitatiegesprek met je in. Je kunt maximaal drie gespreksrondes verwachten, inclusief een case assignment.
Meer informatie?
Mail naar recruitment@funda.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan cv's die ongevraagd worden aangeleverd kunnen geen rechten worden ontleend.