Customer Service Specialist

Omschrijving


De Customer Service Specialist bij funda is geen callcentermedewerker. Natuurlijk, je biedt een luisterend oor, denkt in oplossingen en werkt servicegericht. Maar naast dat je het eerste aanspreekpunt bent voor de gebruikers van funda, werk je crossfunctioneel met Team Apps. Noem het the best of both worlds: door jouw dubbelfunctie zit je dicht bij het vuur, draag je actief bij aan een oplossing van een incident én kun je bovendien onderzoek doen. Dat is een gave kans, weet jouw Team Lead Merel: ’Deze functie is een geweldige kans voor iemand die wil werken voor een A-merk, een high-performance organisatie te midden van een transitie. En dan kom je ook nog eens te werken op de allerleukste afdeling binnen funda.’


Wat ga je doen?

Klanttevredenheid vinden wij bij funda erg belangrijk. Daarom zet jij alles op alles om op een zo effectief mogelijke manier service te verlenen en de klanttevredenheid te verhogen. Dat doe je door vragen van klanten te beantwoorden, maar ook door incidenten te signaleren en te analyseren, en de juiste stakeholders hierover te informeren.


Jouw belangrijkste werkzaamheden zijn:


  • Je bent het aanspreekpunt per mail en telefoon voor de gebruikers van funda
  • Je geeft deskundig advies aan onze gebruikers over hoe ze ons platform het beste kunnen gebruiken
  • Je bent verantwoordelijk voor het efficiënt oplossen van de meest uiteenlopende knelpunten en incidenten
  • Je signaleert en analyseert de technische behoefte van de klant en zorgt ervoor dat stakeholders hierover worden geïnformeerd
  • Tijdens jouw dagelijkse stand-ups met Team Apps zorg je ervoor dat problemen worden aangekaart. Wat je bij Team Apps te oren komt, koppel je terug aan jouw eigen team. Deze informatie kunnen zij namelijk weer goed gebruiken tijdens gesprekken met onze gebruikers


Jouw team

Je komt te werken in team Service Consument. Met jou erbij bestaat dit team uit 5 collega’s. Jullie maken deel uit van het 11 leden tellende team Service Operations. Jouw andere collega’s houden zich voornamelijk bezig met service verlenen aan makelaars, maar wanneer nodig sta je ook deze klantgroep te woord. Je rapporteert direct aan Team Lead Merel.

Vereisten

Wie ben jij?

Jij bent een enthousiaste servicegerichte professional die van aanpakken weet. Jouw to-dolijst is liever vandaag af dan morgen en je neemt van nature graag het initiatief. Lang niet alle gesprekken die je voert met onze klanten zijn even gemakkelijk, maar gelukkig kun jij goed incasseren en je inleven in de klant (die misschien wel tussen het verhuizen door geërgerd belt en bepaalde stappen even niet overziet).

Verder herken jij jezelf in de volgende vereisten:

  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau
  • Je hebt eerder ervaring opgedaan bij een high-level customer service omgeving of binnen een techomgeving gewerkt
  • Je bent communicatief zeer sterk
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en kunt je uitdrukken in het Engels
  • Je werkt gestructureerd en resultaatgericht: je komt je SLA’s na en bent actief bezig met het omzetten van verbeteringen in tastbare acties en resultaten
  • Je bent 32 uur per week beschikbaar 


Wij bieden

Funda biedt jou één van de meest uitdagende banen binnen jouw vakgebied. Op een geweldig kantoor in hartje Amsterdam, met ons eigen fundaplein en vrij uitzicht op het IJ. Je bent er binnen 2 tramhaltes vanaf Amsterdam CS, oftewel: 5 minuten fietsen of 15 minuten lopen. Het is maar net waar je zin in hebt.

Je werkt samen met ruim 130 (internationale) knappe koppen die ervoor zorgen dat jij je direct thuis voelt. Logischerwijs zorgen wij goed voor onze talenten en dus ook voor jou. Kom je bij ons werken, dan bieden we je:

  • Een uitstekend salaris met een jaarlijkse bonusregeling en 25 vakantiedagen (je kunt er ook meer bijkopen).
  • Flexibele werktijden.
  • Een vergoeding voor je telefoon, internet thuis, reiskosten, sportschool en een gedeelte van je pensioen.
  • 6 keer per jaar een heerlijke stoelmassage (onder werktijd).
  • Elke dag een verse lunch, bereid door onze huiskoks. Denk aan soep, salades, brood van de bakker en elke vrijdag een snack.
  • Etentjes, teamuitjes, borrels én een cadeautje voor je verjaardag.
  • De mogelijkheid tot het volgen van cursussen, congressen en opleidingen. Bij funda geloven we namelijk dat je nooit uitgeleerd bent. Ook kun je je ideeën de vrije loop laten tijdens onze hackathons.


Interesse?
Bij funda houden we van snel schakelen. Daarom kun je de volgende procedure verwachten:


Je solliciteert:
Dat doe je door je cv inclusief sollicitatiebrief (of video) via de solliciteerbutton in te sturen.


Hoera!
Door naar de volgende ronde? Dan krijg je van één van onze Corporate Recruiters een uitnodiging voor een telefonische screening.


En dan...
Als je positief door de telefonische screening heen bent gekomen, plannen we zo snel mogelijk een eerste sollicitatiegesprek met jou in. Je kunt maximaal twee gespreksrondes verwachten.


To case or not to case
Afhankelijk van de vacature kan een case onderdeel uitmaken van de procedure.


Meer informatie? 

Bel of Whatsapp recruiter Tessa de Beurs, via telefoonnummer +31- (0)6 46 87 77 26 of mail naar recruitment@funda.nl


Ook funda neemt COVID-19 erg serieus en daarom werken vrijwel alle funda medewerkers vanuit huis. Dat betekent niet dat ons recruitmentproces stil komt te liggen. We houden ons vast aan de normale procedure, maar zullen deze virtueel uitvoeren. Voor elke stap in jouw sollicitatieproces zullen onze recruiters je precies uitleggen wat je kunt verwachten.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan cv's die ongevraagd worden aangeleverd kunnen geen rechten worden ontleend.