Customer Support Specialist

Omschrijving


De Customer Support Specialist bij funda is geen callcentermedewerker. Natuurlijk, je biedt een luisterend oor, denkt in oplossingen en werkt klantgericht. Maar naast dat je het eerste aanspreekpunt bent voor onze klanten draag je actief bij aan het succes van makelaars op ons platform. Dat is een gave kans, weet jouw collega Laetitia: ’Deze functie is een geweldige kans voor iemand die wil werken voor een A-merk, een high- performance organisatie te midden van een transitie. En dan kom je ook nog eens te werken op de allerleukste afdeling binnen funda.’


Wat ga je doen?

Klanttevredenheid vinden wij bij funda erg belangrijk. Daarom zet jij alles op alles om op een zo effectief mogelijke manier service te verlenen en de klanttevredenheid te verhogen. Dat doe je niet alleen door vragen van klanten te beantwoorden, maar ook door de juiste vragen te stellen zodat je beter inzicht krijgt in de behoefte van de klant. Daarnaast identificeer je zaken die beter kunnen en signaleer je incidenten en analyseer je ze zodat je snel de juiste teams kunt betrekken in het komen tot een oplossing.


Jouw belangrijkste werkzaamheden zijn:

  • Je bent het aanspreekpunt per mail en telefoon voor de klanten (de makelaars) van funda
  • Je geeft deskundig advies aan onze klanten over hoe ze ons platform op een efficiente en effectieve wijze kunnen gebruiken zodat zij succesvol kunnen zijn
  • Je bent verantwoordelijk voor het zo goed mogelijk uitvragen van het probleem en alle benodigde informatie op efficiënte wijze verwerken voor het technische team
  • Je signaleert en analyseert de technische behoefte van de klant en zorgt ervoor dat stakeholders hierover worden geïnformeerd
  • Tijdens jouw dagelijkse stand-up met je collega’s zorg je dat je weet wat er speelt en deel je actief jouw bevindingen en feedback van de klant.
  • Daarnaast is er ruimte om extra taken en verantwoordelijkheden naar je toe te trekken en deel te nemen aan stand-ups en projectteams om je kennis in te brengen of zelf van te leren.

Jouw team

Je komt te werken voor Customer Succes in het team Support Makelaars. Met jou erbij bestaat dit team uit 7 collega’s, maar je zult ook veel samenwerken met de accountmanagers en collega’s van team Support Consument. Hierdoor ben je in no time all-round en in staat ook de vragen van deze klantgroep te beantwoorden.  

Functievereisten

Wie ben jij?

Jij bent een enthousiaste klantgerichte professional die van aanpakken weet. Jouw to-dolijst is liever vandaag af dan morgen en je neemt van nature graag het initiatief. Lang niet alle gesprekken die je voert met onze klanten zijn even gemakkelijk en het kan soms gebeuren dat de telefoon rood gloeiend staat. Gelukkig kun jij goed incasseren en je inleven in de klant, waardoor je bijdraagt aan de ontwikkeling van het platform en de tevredenheid van onze klanten.


Verder herken jij jezelf in de volgende vereisten:

  • Je beschikt over hbo werk- en denknivea
  • Je hebt eerder ervaring opgedaan bij een high-level customer support omgeving of binnen een tech-omgeving aan klantzijde gewerkt
  • Je bent bij voorkeur fulltime beschikbaar (32-36 uur per week is eventueel bespreekbaar)
  • Je bent communicatief zeer sterk en hebt een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en kunt je uitdrukken in het Engels
  • Je werkt gestructureerd en resultaatgericht: je komt je SLA’s na en bent actief bezig met het omzetten van verbeteringen in tastbare acties en resultaten


Wij bieden

Funda biedt jou een van de meest uitdagende banen binnen jouw vakgebied. Zowel op kantoor als vanuit huis zorgen we dat funda voor jou voelt als een thuis. Je ontmoet je collega’s in hartje Amsterdam, met ons eigen fundaplein en vrij uitzicht op het IJ. Werk je vanuit huis dan blijf je verbonden via Microsoft Teams en zorgen wij voor de juiste benodigdheden voor het inrichten van je home office.


Je werkt samen met ruim 140 (internationale) knappe koppen die ervoor zorgen dat jij je direct welkom voelt. Logischerwijs zorgen wij goed voor onze talenten en dus ook voor jou. Kom je bij ons werken, dan bieden we je:

  • Een uitstekend salaris met een jaarlijkse bonusregeling en 25 vakantiedagen (je kunt er ook meer bijkopen).
  • De werkzaamheden van je team vinden plaats tussen 08.30 en 17.30 uur.
  • Een vergoeding voor je telefoon, internet thuis, reiskosten, sportschool en een gedeelte van je pensioen.
  • 6 keer per jaar een heerlijke stoelmassage (onder werktijd).
  • Elke dag een verse lunch (wanneer je op kantoor werkt), bereid door onze huiskoks. Denk aan soep, salades, brood van de bakker en elke vrijdag een snack.
  • Etentjes, teamuitjes, borrels én een cadeautje voor je verjaardag. Ook in tijden van Covid-19 besteed funda veel aandacht aan virtuele alternatieven.
  • De mogelijkheid tot het volgen van cursussen, congressen en opleidingen. Bij funda geloven we namelijk dat je nooit uitgeleerd bent. Ook kun je je ideeën de vrije loop laten tijdens onze hackathons.


Interesse?
Bij funda houden we van snel schakelen. Daarom kun je de volgende procedure verwachten:

Je solliciteert
Dat doe je door je cv inclusief sollicitatiebrief (of video) via de solliciteerbutton in te sturen.

Hoera!
Door naar de volgende ronde? Dan krijg je van een van onze recruiters een uitnodiging voor een telefonische screening.

En dan...
Als je positief door de telefonische screening heen bent gekomen, plannen we zo snel mogelijk een eerste sollicitatiegesprek met jou in. Je kunt maximaal twee gespreksrondes verwachten.


Meer informatie? 

Bel of whatsapp recruiter Kim Thomas via +31- (0)6 15 02 74 86 of mail naar recruitment@funda.nl

Ook funda neemt COVID-19 erg serieus en daarom werken vrijwel alle funda-medewerkers vanuit huis. Dat betekent niet dat ons recruitmentproces stil komt te liggen. We houden ons vast aan de normale procedure, maar zullen deze virtueel uitvoeren (maar natuurlijk kunnen we bekijken of het mogelijk is om één van de interviewrondes bij ons op kantoor te doen). Voor elke stap in jouw sollicitatieproces zullen onze recruiters je precies uitleggen wat je kunt verwachten.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan cv's die ongevraagd worden aangeleverd kunnen geen rechten worden ontleend.