Customer Support Specialist
Amsterdam€ 3.277,6 - € 4.431,69 per maandCustomer Success
Functieomschrijving

De Customer Support Specialist bij funda is geen callcentermedewerker. Natuurlijk, je biedt een luisterend oor, denkt in oplossingen en werkt klantgericht. Maar naast dat je het eerste aanspreekpunt bent voor onze klanten, draag je actief bij aan het succes van makelaars op ons platform. En dat is uniek, vindt jouw collega Laetitia: ‘Deze functie is een geweldige kans voor iemand die wil werken voor een A-merk, een high- performance organisatie. En dan kom je ook nog eens te werken op de allerleukste afdeling binnen funda.’
Dit ga je doen
Klanttevredenheid vinden wij bij funda erg belangrijk. Daarom zet jij alles op alles om zo effectief mogelijk service te verlenen en de klanttevredenheid te verhogen. Dat doe je niet alleen door vragen van klanten te beantwoorden, maar ook door de juiste vragen te stellen zodat je beter inzicht krijgt in de behoefte van de klant. Daarnaast identificeer je zaken die beter kunnen, signaleer je incidenten en analyseer je ze zodat je snel de juiste teams kunt betrekken in het komen tot een oplossing.
Jouw belangrijkste werkzaamheden zijn:
- Je bent het aanspreekpunt per mail en telefoon voor de gebruikers van funda (makelaars en consumenten)
- Je adviseert makelaars en consumenten hoe ze ons platform het beste kunnen gebruiken om succesvol te zijn
- Je bent verantwoordelijk voor het zo goed mogelijk uitvragen van problemen en deze efficiënt door te briefen het technische team
- Je signaleert en analyseert de technische behoefte van de klant en informeert stakeholders hierover
- Tijdens jouw dagelijkse stand-up met je collega’s weet je wat er speelt en deel je actief jouw bevindingen en feedback van de klant
- Daarnaast is er ruimte om extra taken en verantwoordelijkheden naar je toe te trekken
Jouw team
Je komt te werken voor Customer Success in het team Support. Met jou erbij bestaat dit team uit negen Customer Support Specialisten (Merel, Mike, Tim, Erik, Laetitia, Anniek, Robin, Tim), maar je zult ook veel samenwerken met de zes accountmanagers van team Growth. Het is een gezellig en divers team, waar naast hard werken ook ruimte is voor humor. Je rapporteert aan jullie Team Lead Customer Support, Merel.
Waarom het te gek is Customer Support Specialist bij funda te zijn
- Als eerste aanspreekpunt voor onze gebruikers geef jij funda een gezicht
- Jij speelt een sleutelrol in het creëren van een positieve klantervaring
- Je leert die app die je zo vaak gebruikt nu van een heel andere kant kennen
Vereisten
Dit ben jij
Jij bent een enthousiaste klantgerichte professional die van aanpakken weet. Jouw to-do lijst is liever vandaag af dan morgen en je neemt van nature graag het initiatief. Lang niet alle gesprekken die je voert met onze klanten zijn even gemakkelijk en het kan soms gebeuren dat de telefoon roodgloeiend staat. Gelukkig kun jij goed incasseren en je inleven in de klant, waardoor je bijdraagt aan de ontwikkeling van het platform en de tevredenheid van onze klanten.
Verder herken jij jezelf in het volgende:
- Je beschikt over HBO werk- en denkniveau
- Je hebt eerder ervaring opgedaan bij een high-level customer service omgeving of binnen een tech-omgeving aan klantzijde gewerkt
- Je bent communicatief zeer sterk en hebt een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift en kunt je ook goed uitdrukken in het Engels
- Je werkt gestructureerd en resultaatgericht: je komt je SLA’s na en bent actief bezig met het omzetten van verbeteringen in tastbare acties en resultaten
- Ervaring met Salesforce is een pre
- Ervaring met Webcare en/of het schrijven van Vraag & Antwoord artikelen en het behandelen van AVG gerelateerde vragen is een pre
- Je bent 40 uur per week beschikbaar
Oja, we leggen je ook graag in de watten:
- Jaarlijkse bonus van maximaal 1,5 keer je maandsalaris
- Hybride werken: deels op kantoor, deels thuis
- 25 betaalde vakantiedagen en de mogelijkheid om er meer bij te kopen
- 60% bijdrage aan je pensioen
- Een leerbudget van € 2000 per jaar plus onbeperkt toegang tot digitale cursussen aan onze eigen fundacademy
- Een netto vergoeding voor je telefoon en internet van maximaal € 85 per maand
- Een thuiswerkvergoeding van € 2,15 per dag
- Volledige reiskostenvergoeding voor kantoordagen (vanaf 5+ km woon-werkverkeer)
- Onbeperkt toegang tot mentale support via OpenUp, inclusief telefonische consulten met psychologen om stoom bij af te blazen, praktische tips van te krijgen of gewoon voor een luisterend oor
- De mogelijkheid om 14 dagen per jaar vanuit het buitenland (EU/EER) te werken en eens per 3 jaar een (onbetaalde) sabbatical van 3 maanden op te nemen
- Betaald abonnement op geselecteerde gyms en regelmatige massages op kantoor
- Lunch op kantoor, vers bereid door onze huiskoks
- Feestjes en teamuitjes – van bootborrels tot graffiti workshops – én een cadeautje voor je verjaardag. Of zomaar, omdat het kan
Interesse? Let's go
- Solliciteer met je cv en motivatie via de button hieronder
- Maak kennis met een van onze recruiters in een videocall
- Positief? Dan kun je maximaal twee gespreksrondes verwachten
Lees meer over ons aannameproces of check onze FAQ.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Wij regelen de watten. Jij mag erin gaan liggen.













