Skip to content

Online Campagne Manager

AmsterdamAdvertising

Job description

Voor een Online Campagne Manager is funda een prachtige uitdaging. Je werkt namelijk aan een breed scala van verschillende producten binnen funda; van display ads en programmatic tot aan hypotheek leads en branded content. Samen met een ambitieus team van Yield managers, Mediaconsultants en een Programmatic demand manager werk je aan het vergroten van de omzet uit nationale adverteerders.

Maar jij weet, net als wij, dat het niet alleen om hoge cijfers draait. Klanttevredenheid is minstens net zo belangrijk, weet ook jouw collega Niels. “Samen met onze Mediaconsultants ga jij de klanttevredenheid naar een hoger niveau tillen. Dat doe je door het dagelijks monitoren en optimaliseren van de lopende campagnes” 

Wat ga je doen?

Als Adops manager ben jij op dagelijkse basis bezig met het inboeken, plannen, optimaliseren en analyseren van de digitale advertentieproducten van al onze inkoopkanalen. Daarbij zorgdraag je voor een correcte en optimale uitlevering van de campagnes voor onze adverteerders. Daarvoor maak je gebruik van de verschillende order- en analytics systemen als: Google ad manager, Salesforce en Burt.

Vanuit jouw positie lever je een belangrijke bijdrage aan het verder uitbouwen van de relatie met al onze klanten. Daarbij voorzie je de mediaconsultants van advies over de mogelijkheden in het behalen van de doelstelling van de klant. Daarnaast voorzie je de klant van een eind rapportage met een gedegen onderbouwing van het behaalde resultaat. Het komend jaar ligt er een mooie uitdaging voor jou klaar: jij gaat het serviceniveau richting onze adverteerders verder opkrikken.

Jouw team

Je gaat werken met je direct collega Niels (Yield Manager), Wesley (Digital Media Consultant), Claire (Digital Media Consultant), Erik (Digital Media Consultant), Michael (Programmatic Demand Manager), Feiko (B2B Marketeer) Maurice (Team Lead Sales) en rapporteren doe je aan Tom (Head of Advertising Sales).

Job requirements

Wie ben jij?

Jij bent een enthousiaste ad ops manager die houdt van een uitdaging. Je bent proactief en service gericht ingesteld. Verder herken jij je in de volgende vereisten:  

  • Je hebt mbo/hbo werk- en denkniveau
  • Ervaring in een vergelijkbare adops functie binnen online media is een pre
  • Je bent analytisch sterk en overziet de consequenties van de keuzes die je maakt 
  • Je bent proactief en zelfkritisch, resultaat- en oplossingsgericht 
  • Je bent communicatief sterk
  • Je beheerst de Nederlandse taal

En, niet geheel onbelangrijk: je werkt graag in en met een team.

O ja, we leggen je ook graag in de watten:

  • Jaarlijkse bonus van maximaal 1,5 keer je maandsalaris
  • Hybride werken met één vaste kantoordag
  • 25 betaalde vakantiedagen en de mogelijkheid om er meer bij te kopen
  • Contracturen (32/36/40) zijn bespreekbaar
  • 60% bijdrage aan je pensioen
  • Een leerbudget van € 2000 per jaar plus onbeperkt toegang tot digitale cursussen aan onze eigen fundacademy
  • Een netto vergoeding voor je telefoon en internet van maximaal € 85 per maand
  • Een thuiswerkvergoeding van € 2 per dag
  • Volledige reiskostenvergoeding voor kantoordagen (vanaf 5+ km woon-werkverkeer).
  • Onbeperkt toegang tot mentale support via OpenUp, inclusief telefonische consulten met psychologen om stoom bij af te blazen, praktische tips van te krijgen of gewoon voor een luisterend oor
  • De mogelijkheid om 14 dagen per jaar vanuit het buitenland (EU/EER) te werken en eens per 3 jaar een (onbetaalde) sabbatical van 3 maanden op te nemen
  • Betaald abonnement op geselecteerde gyms en regelmatige massages op kantoor
  • Lunch op kantoor, vers bereid door onze huiskoks
  • Feestjes, teamuitjes én een cadeautje voor je verjaardag. Of zomaar, omdat het kan


Welke stappen kun je verwachten?

Solliciteer via de button hieronder > Kennismaking met recruiter > Eerste gesprek > Tweede gesprek.
Lees meer over ons aannameproces Careers page.

Love being spoiled? So do we.