Overslaan naar content

Zo werken we

Talent wint wedstrijden, teams winnen kampioenschappen* 

* Eerlijk is eerlijk: Michael Jordan haalde ons de woorden uit de mond.

Veel teams, één taak 

Werken in afgezonderde afdelingen met elk hun eigen expertise, dat proberen we bij funda te vermijden. Liever werken we zo veel mogelijk in multidisciplinaire klantteams. Een hele mond vol, maar het komt erop neer dat developers nauw samenwerken met UX designers, marketeers en product owners – met één gebruikersgroep die hen bindt. Product en Development werken in sprints van twee weken, volgens agile en scrum principes.     In onze klantteams staat de gebruiker altijd centraal. Het ene focust op consumenten, het andere op makelaars. De klantteams krijgen vleugels van alle omringende teams – van Customer Success en HR tot Advertising, Business Development en ons in-house Creative Team. Wat hen bindt? De drive om onze gebruikers de beste ervaring te geven.  

Wat we ook doen, onze gebruikers staan voorop 

Het beste van twee werelden 

Zoals elk bedrijf ontdekken we sinds Covid-19 nieuwe manieren van werken. We geloven in een hybride toekomst, waarin je deels thuis en deels op kantoor werkt. Zelfs deels vanuit het buitenland (EU/EEA/UK, tot 14 dagen per jaar). Samenkomen op kantoor blijft belangrijk voor persoonlijke verbinding, creatieve brainstorms en overleg. En natuurlijk om zomaar mensen bij de koffieautomaat te spreken die je normaal niet zo snel ziet.    

Vanzelfsprekend ondersteunen we ook thuiswerken. Gefocust werken zonder afleiding (huisdieren daargelaten) lukt daar vaak het beste. En minder reistijd is natuurlijk mooi meegenomen. Uiteraard staat gezondheid voorop. We nemen de richtlijnen van de overheid serieus en zorgen voor een veilige werkomgeving op kantoor. Virussen, die mogen uiteraard wél thuisblijven.  

‘Een van onze Fundamentals is: learning never stops. Het besef dat je nooit alles weet, dat er altijd iets nieuws te leren valt. Om die mindset aan te moedigen, besteden we veel aandacht aan leren en ontwikkelen. Dat doen we door iedereen een persoonlijk budget te geven voor training en ontwikkeling. Maar ook door mensen tijd en ruimte te geven om nieuwe dingen te proberen en initiëren. Want als onze mensen groeien, groeit funda ook.’  

Ilse Westerveen

HR Manager



Onze expertises. Wat zijn die van jou?